کد مطلب:314239 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:269

مگر شما به واسطه ی من از خدا نخواسته بودید وهابیها شکست بخورند؟!
همچنین در كتاب تنبیه الناس آیت الله بروجردی در صفحه ی هفتم كتاب، معجزه دیگری از حضرت علی علیه السلام آمده است كه آن را نیز تیمنا و تبركا می نویسیم. تقریبا در دویست سال قبل وهابی ها به قبور عراق و قبر سیدالشهدا در كربلا حمله كردند و غارت كردند و سپس به نجف اشرف هجوم آوردند. چون نجف دورش دیوار بود



[ صفحه 37]



نتوانستند كاری انجام دهند و مدتی نجف در محاصره وهابی ها بود شب جمعه ای گروهی از علمای نجف به حضرت متوسل شدند كه رفع این غائله شود در همان شب توسل، عده ای زیاد خواب دیدند كه جزء مكاشفه بود دیدند امیرالمؤمنین علی علیه السلام دست های مباركش را بالا زده و سیاه است. سؤال كردند: یا امیرالمؤمنین، چرا دست های شما سیاه است؟ فرمودند: مگر شما به واسطه ی من از خدا نخواسته بودید وهابی ها شكست بخورند. از اول شب تا حالا هر چه گلوله آمده به شهر نجف اشرف با دست گرفته و به طرف آنها پرتاب كردم و بدانید آن ها شكست خوردند.

اول اذان صبح آنها را تعقیب كنید، و درهای دروازه را باز كنید و آنها را بكشید كه قطعا شكست خورده اند. چون مردم به همدیگر خواب شب را بازگو كردند. اول اذان صبح دروازه را باز كردند و آن ها را فرار كردند و مسلمین آنها را تعقیب كردند و بسیاری از آن ها را كشتند.

(فقطع دابر القوم الذین ظلموا آل محمد و الحمدلله رب العالمین)

همه درد تو به دوا رسد



ز طریق بندگی علی نه اگر بشر به خدا رسد

به چه دل نهد به كه رو كند به چه سو رود به كجا رسد؟



ز خدا طلب دل مقبلی به علی بجوی توسلی

كه اگر رسد به علی دلی به علی قسم به خدا رسد



ازلی ولایت او بود، ابدی عنایت او بود

ز كف كفایت او بود ز خدا هر آنچه به ما رسد



به علی اگر بری التجا چه در این سرا چه در آن سرا

همه حاجت تو شود روا همه درد تو به دوا رسد



علی ای تو یاور و یار ما اسفا به حال فكار ما

نه اگر به عقده ی كار ما مدد از تو عقده گشا رسد



صغیر اصفهانی



[ صفحه 38]